hard to adjust

Först lite pics från Paris, där var det inte tid i överflöd som var problemet direkt...
Platsen jag tyckte kändes nästan mest fransk i hela Paris
doing the rawr-face med Frida från Norge
Kim, Emilia och Lisa badar fötterna i Lovuren-fontänen (var det senare samma kväll vi badade i den haha?) i
ren parisisk stil
Happ, lite mer bilder från Paris tänker ni! Det här börjar ju likna min och lisas existensiella ångest vi hade i ett halvår efter konfaaan, som säker Sara och Ali med största säkerhet kommer ihåg. (För er oinsatta i ämnet, jag och lisa gick i jag vet inte hur många månader efter sommaren för tre år sen och började våra meningar "På konnfaaann").
Men men, ska verkligen inte gnälla över att jag inte är i Paris längre. Ska gnälla över nåt annat!
Har insett att jag inte klarar med min skolas enormt långsamma tempo. Har fem lektioner i veckan tre eller fyra veckor framöver. Är ledig torsdag-fredag. Detta kommer upprepas typ 12 veckor till under året.
Guuuud vad skönt tänker ni, men nej! Har insett efter en vecka att det verkligen inte är det. Blir galet oproduktiv av att ha så mycket tid. Orkar.Inte.Någonting. Har all tid i världen till att börja ett grymt projektarbete, men känner bara näääee--- sitter hellre och stirrar på facebooks newsfeed i tre timmar. Eller nåt.
Gissar att jag inte kommit in i Vittratempot än bara efter min hektiska sommar... Vet inte om jag vill det riktigt dock
Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

å vad störigt, kunde dom inte gett dig typ fyra veckor längre sommarlov i stället?

jag känner lite samma med mitt halvtomma schema. sista året vill man ju spurta liksom...

2010-08-29 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback