Café des deux moulins

Låt mej berätta om bästa, bästa caféet. Morgon, middag, kväll- jag har varit där vid alla tider på dygnet!
Såhär ser det ut...
och har ni sett Amelie från Montmartre så vet ni ju vad jag pratar om!
Jag och Kim!
En sliten jag beställer världens mest efterlängtade Croque Madame...
Lisa åt Sallad Parisien, som nog kan vara det smartaste jag hört. CHIPS i salladen... galet gott.
Frukost har dom också! Kanske inte den mest originella... eller så var det för att jag åt det här då jag redan höll på att kräkas på baguetter, men gott var det, och sällskapet gjorde det hela så mycket smaskigare såklart.
På något sätt blev det så väldigt sex and the city likt så fort vi satt där, vilket såklart är de diskussioner som är roligast att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback