sportlov med dess för- och nackdelar

Fördel: man får skåla med sig själv med tranbärsjuice och massor av is i finglas klockan elva på morgonen
Nackdel: stress/rastlöshet över att all denna tid jag får att förfoga över och skulle kunna använda till att ta tag i förverkligande av saker bara går mig förbi.
Men ur våndan över min passivitet föds...
eld i baken.
-boka tandläkartid. check
-boka handledarutbildning på körskolan. check
-boka klipptid. check
Fast det sistnämnda skulle snarare kunna beskrivas som "JA HERRE JÄVLAR KORS I TAKET!!!" än ett nonchalant "check".
(I could use some of that fire to öva på pianoläxan också kanske? Ja nu gör vi det lisa)

Kommentarer
Postat av: amanda

åå lisa du är så jävla modig men jag hoppas klipptiden inte är snart för jag vill vara hemma när det smäller!

2010-03-01 @ 18:40:52
Postat av: lisa

23 mars. gott om tid för avskedsfest alltså!

2010-03-01 @ 23:59:03
Postat av: Shade

Ijaaaaaaaaaaaa :) fifa vad kul

2010-03-02 @ 07:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback